miljöbov

ok, klockan är snart sju!!!! hjälp, jag kom ju hem nyss(!) kl fem typ, men hallå, tiden försvinner ju!!!! vart tar den vägen, har ju inte hunnit göra ngt än, förutom att äta, äcklig pizza må ja säga... och jag som skulle göra så mkt idag, måla naglarna, göra mina tre biljoner läxor, fixa KLADDkaka, sova och vakna upp i rätt tid för grey's!!!

men neeej, nu är kl typ sju och jag har alla biljoner läxor kvar, inga röda naglar, ingen kladdig kladdkaka och inte kommer ja ha tid för att få lite skönhetssömn nu heller, för - typ- snart börjar grey's

bajs, orkar inte göra en kladdkaka, orkar ingenting... kommer inte hinna göra en heller, BAJS, jag som varit sååå skit sugen hela veckan på kladdis och ja hinner aldrig göra en.... dessutom är ja en miljöbov för tillfället (massa onödiga lampor tända och tv:n på, SKA stänga av) så ingen bra onsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0