Från mig till er alla, en riktigt glad midsommardagsmorgon

Åstadkommet midsommar 2007: En söndrig klänning och ett söndrigt halsband, lyckat! Ska bara lägga allt i min laga-någon-gång-långt-i-framtiden-hög bland tre miljoner andra saker och vara stolt, för vanligtvis faller jag ner i gråt (som ett litet barn) så fort jag gör sönder något som är mitt. (För övrigt gjorde jag sönder mitt favvo halsband innan i veckan, så jag har nog drabbats av en förbannelse)

Update (15:01) : Nu har jag även lyckats förstöra ett hårband! Vad är det är? Min otursvecka?

Update (24/6) : Jag har självklart lyckats paja en till sak. Den här gången var det kaktus liknande växt. Ok, det måste bara vara så att jag har drabbats av en förbannelse, för jag kan omöjligt vara såhär klumpig eller? 5 saker på samma vecka är inte bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0