Music to my ears drop off

Sthlm och AM var underbart! AM var helt otroligt obskrivligt bättre än bäst! Måste nog varit den bästa dagen i mitt liv...



(Bilderna har jag hittat på hemsidan, så de är inte mina, tog aldrig med mig kameran, men eftersom andra redan har lagt upp dem för andra att se så antar jag att det är ok att sno dem till detta. Den näst sista bilden är dock från molotov jives blogg och den sista bilden är från aftonbladet.)

Förbanden då? Jo, Molotov Jive var ju skitbra också, precis som ett förband ska vara... Men The Coral, what were you thinkin'?, de var sååå tråkigt dåliga (min synpunkt) och höll på hur länge som helst (FÖÖR länge), trodde nästan ja skulle somna där ett tag asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0